بازگردانی کالا

خدمات پس از فروش مدلینو ، با ارایه این بسته مهم سبب شده مشتریان عزیز با آسودگی خاطر خرید کنند .

لطفا دقت کنید در صورت بازگرداندن محصول خریداری شده حتما موارد زیر را رعایت کنید

  1. تماس با ما (02128424055)
  2. در صورت تأیید کارشناس خدمات پس از فروش ، کالای مورد نظر حتما باید در شرایط اولیه ( پلمپ )  بوده و به هیچ عنوان نباید از آن استفاده شده باشد .
  3. کالای مورد نظر را همراه با تمام اقلام از قبیل هر گونه هدیه ، قطعات و ... همانند تیم مدلینو بسته کرده و توجه داشته باشید حتما از جعبه یا کارتن اصلی خود فروشگاه استفاده نمایید ( از نوشتن هر گونه توضیحات بر روی کارتن مانند آدرس ، مشخصات و ... خودداری نمایید )
  4. فاکتور را نیز همراه با کالا ارسال کنید و پشت فاکتور مشکل به وجود آمده را بنویسید .

تا چند روز میتوانم کالایی که خرید کردم را مرجوع دهم ؟

تمامی کالاهایی که مشمول ضمانت بازگشت و تعویض هستند تا 7 روز مهلت عودت دارند .

اگر کالایی که به دستم با آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشته باشد باید چکار کنم ؟

کالایی که قرار است به دست شما برسد از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی های متعددی انجام می گیرد تا حتما کالا از لحاظ ظاهر و مشخصات به درستی به دست شما برسد . ولی در صورتی که چنین مشکلی پیش آمد ظرف 24 ساعت بعد از تحویل کالا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل بوجود آمده را اطلاع داده تا کارشناسان خدمات پس از فروش سریعا بررسی کنند . حتما ، کالا باید در حالت اولیه و بدون استفاده باشد و بسته بندی اصلی محصول باز نشود ( پلمپ ) و همچنین در کارتن و جعبه خود فروشگاه محصول را ارسال کنید.

اگر کالایی که به دستم رسیده دچار آسیب دیدگی ( پارگی ، شکستگی ، ایراد ) باشد چکار کنم ؟

ما به خود ایمان داریم و مطمئن هستیم با چنین مشکلاتی به ندرت برخواهید خورد چرا که در این مرحله سلامت فیزیکی کالا توسط مسئول های مربوطه ، چند بار بررسی کامل می شود و نیز کالا را از لحاظ سالم بودن کاملا بررسی می کنند تا هیچ گونه مشکل برای مشتریان عزیز به وجود نیاید . ولی در صورتی که چنین مشکلی پیش آمد ظرف 24 ساعت باید از طریق تماس به ما اطلاع دهید تا کارشناسان خدمات پس از فروش سریعا بررسی کنند .

اگر کالایی که به دستم رسیده سایزش مناسب نباشد چکار کنم ؟

در صورتی که محصول خریداری شده تنها پرو شده باشد و هیچ گونه تغییری مانند لکه ، رنگ پریدگی ، پارگی ، بوی عطر ، بوی بدن ، جدا نشدن مارک و دکمه و ... به وجود نیاید می توانید ظرف 24 ساعت از طریق تماس اطلاع داده و بعد از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سایز کالای خود را تعویض کنید . ( حتما از جعبه یا کارتون اصلی خود فروشگاه جهت عودت استفاده کنید )

هزینه بازگشت و مرجوع کالا برعهده کیست ؟

در صورتی که کارشناسان خدمات پس از فروش ایراد و مشکل به وجود آمده را تأیید بکنند ، هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه مدلینو می باشد . در صورتی که کارشناسان خدمات پس از فروش ایراد و مشکل به وجود آمده را تأیید نکنند ، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد . هزینه عودت کالا نیز بعد از ارسال تصویر از رسید پستی به آدرس ایمیل Support@modelino.ir و یا واتساپ فروشگاه به حساب مشتری واریز می شود .

چه کالا هایی مشعول ضمانت 7 روزه قرار نمیگیرد ؟

تمام کالاهایی که جنبه بهداشتی دارند : لوازم آرایشی و بهداشتی ، لباس زیر و راحتی ، عطاری

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات پوشاک ( کیف ، کفش ، لباس )

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.
اگر کالا تنها پرو شده باشد و هیچ گونه تغییری از قبیل پارگی،رنگ پریدگی،لکه،بوی عطر،بوی بدن،جداشدن مارک،دکمه و ... به وجود نیاید می توانید ظرف 24 ساعت از طریق تماس اطلاع داده و بعد از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ، کالای خود را تعویض کنید. ( حتما از جعبه یا کارتون اصلی خود فروشگاه جهت عودت استفاده کنید )
توجه: منظور از قابلیت تعویض یعنی مشتری می تواند سایز و یا رنگ کالا خود را تعویض کرده و یا کالای دیگری را در صورت موجود ، جایگزین کالای خود بکند که بدیهی است قبل از ارسال تفاوت قیمت کالای جدید و کالای قبلی محاسبه شده و تسویه خواهد شد.(جایگزین کردن کالا فقط در اصناف مربوط به هم انجام می شود. مثال: تعویض لباس با لباس یا کفش با کفش)
توجه: بدیهی است هزینه ارسال و عودت کالا در موارد بالا به عهده مشتری می باشد.
توجه: حتما قبل از خرید راهنمای انتخاب سایز (لباس،کیف،کفش) را مطالعه فرمایید.
توجه: لباس های زیر و لباس های خواب و راحتی مشمول ضمانت بازگشت 7 روزه نمی باشند.

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات زیورآلات

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات آرایش بهداشتی ، عطر و ادکلن

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.
محصولات آرایش و بهداشتی به علت حساسیت و جنبه بهداشتی امکان عودت نداشته و مشمول ضمانت بازگشت7روزه قرار نمی گیرند مگر کالایی به اشتباه ارسال شود و یا خراب بوده باشد.
توجه: بدیهی است در صورت خرابی یا ارسال اشتباه هزینه ارسال و عودت کالا به عهده فروشگاه مدلینو می باشد.
در صورتی که محصولات عطر و ادکلن از حالت پلمپ خارج نشود و هیچ تغییری در بسته بندی اصلی خود محصول به وجود نیاید بعد از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ، قابل تعویض می باشند.
توجه: بدیهی است هزینه ارسال و عودت کالا به عهده مشتری می باشد.
توجه: تعویض کالا فقط در اصناف مربوط به هم انجام می شود. مثال: تعویض عطر و ادکلن با پوشاک امکان ندارد.
توجه: تمامی محصولات در زمینه آرایش و بهداشت و عطر و ادکلن از لحاظ اصل بودن تضمین می شوند و هیچ گونه جنس تقلبی به فروش نمی رسد.
توجه: مدلینو در قبال هرگونه بیماری و عوارض از قبیل ( حساسیت ، خسارت و ...) مسئولیتی نداشته ، فلذا قبل خرید حتما از مشاور و متخصص کسب اطلاعات کنید.

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات لوازم خانه و آشپزخانه

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.
توجه: تمامی کالا ها توسط تیم مدلینو بصورت کاملا ایمن بسته بندی می شود تا کالا سالم بدست مشتری برسد اما در صورت هر گونه مشکل از قبیل شکستگی و ... حتما باید ظرف 24 ساعت اطلاع داده شود.

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات خیاطی

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.
دستگاه های خیاطی ( استوک و کار شده ) از لحاظ اصل بودن ( ژاپن ) تضمین شده و در صورتی که جنس ارسال شده دارای شکستگی ، تمیز نبودن ، سالم نبودن ، دوخت مشکل دار باشد می توانید ظرف 24 ساعت از طریق تماس با ما اطلاع داده و بعد از تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش قابلیت تعویض دارند .
دستگاه های خیاطی ( نو و اکبند ) به علت پلمپ شرکتی در صورت باز نشدن قابلیت تعویض دارند.
لوازم و قطعات چرخ خیاطی نیز فقط در صورت استفاده نشدن و بعد از تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش قابل تعویض هستند .
توجه : بدیهی است ارسال و عودت کالا در موارد بالا به عهده فروشگاه می باشد .

نکات مهم و شرایط بازگشت و تعویض محصولات عطاری

تمام کالا های ارسالی به مشتری از چند فیلتر جداگانه عبور کرده و بررسی کامل می شود، لذا امید واریم هیچ گونه مشکلی بعد از خرید محصول به وجود نیاید.
بخش محصولات عطاری نیز به علت حساسیت و جنبه بهداشتی امکان عودت نداشته و مشمول ضمانت 7 روزه قرار نمی گیرد مگر کالایی به اشتباه ارسال شود یا خراب بوده باشد .
توجه : بدیهی است در صورت ارسال اشتباه یا خرابی هزینه ارسال و عودت کاملا به عهده فروشگاه می باشد .